За матеріалами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Якщо ваші права порушено
Що робити, якщо виникли питання до авіакомпанії
Вас ошукали у магазині? Найчастіші порушення (матеріали партнерів)
До уваги споживачів! Будьте пильними при придбанні ювелірних виробів!
Що робити, якщо вас обкурюють? Пишіть скаргу до Держпродспоживслужби!
Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?
Пам’ятка для споживачів, які мають намір скористуватися послугами інтернет-магазину
Пам’ятка для споживачів (якщо ваші права порушено)
Зразок скарги про порушення прав споживача
Зразок скарги про порушення прав споживачів (у випадку відмови в обслуговуванні українською мовою)
Зразок скарги споживача (у випадку відмови провести розрахунок банківською карткою)
Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?